Přejít k hlavnímu obsahu

Distribuce24: Portál pro obchodníky i zákazníky

Potřebujete s námi něco vyřešit? Distribuce24 vám usnadní práci.

Co vše pomocí portálu vyřešíte?

Jak se registrovat?

K registraci do Distribuce24 jsou potřeba tři jednoduché kroky a jedno potvrzení v e-mailu.
Více informací se dočtete níže na této stránce nebo se můžete rovnou zaregistrovat.

Upozorníme vás na poruchu elektřiny

Pokud dojde na vašem odběrném místě k poruše, dostanete od nás SMS s upozorněním. Budete tak v obraze, že už o poruše víme a snažíme se co nejrychleji obnovit dodávku elektřiny. Jakmile se nám to podaří, pošleme vám další zprávu, abychom vás o tom informovali.  

Zaregistrujte se a dejte nám vědět, na jaká telefonní čísla vám můžeme upozornění zasílat.

Dáme vám vědět o každé plánované odstávce

Pokaždé, když ve vašem odběrném místě naplánujeme odstávku, dostanete SMS, e-mail nebo zprávu do datové schránky. Záleží jen na vás, co si vyberete.

Zaregistrujte se a kontaktní údaje, na které vám dáme o odstávce vědět, můžete spravovat přímo v Distribuci24.

Zašleme vám informace o servisních pracích na vašich odběrných místech

Termíny většiny plánovaných činností na vašich odběrných místech vám zašleme emailem, stejně jako informace o provedení práce.

Zaregistrujte se a nastavte si kontakty, kam chcete tyto informace dostávat.

Vyzvedněte si montážní doklady provedených prací

Po servisní činnosti je vždy vyhotoven doklad o provedené práci včetně základních technických informací o odběrném místě. Nově je možné si tyto doklady stáhnout přímo na portále Distribuce24.

Zaregistrujte se a mějte přehled o činnostech distributora na vašich odběrných místech.

Zobrazte si data z měření

V případě, že máte ve svém odběrném místě nainstalovaný přístroj, který umožňuje průběhové měření spotřeby, v Distribuci24 si můžete zobrazit naměřené údaje.

Tato možnost je dostupná pro typy měření A a B, které obvykle využívají velkoodběratelé nebo výrobci elektřiny.

Rychlé návody po registraci

Přidání kontaktu pro notifikaci
1) Po registraci/přihlášení do portálu zvolte tlačítko „Menu“.

k1

 

2) Vyberte funkcionalitu „Kontakty pro notifikace“.

k2

 

3) Zvolte požadovaný typ notifikace, klikněte na „Přidat“ a vyplňte kontakt, kam budou informace zasílány.

k3

Stažení montážních dokladů provedených prací
1) Po registraci/přihlášení do portálu zvolte tlačítko „Menu“.

k1

 

2) Vyberte funkcionalitu „Přílohy ke stažení“.

prilohy

 

3) Vyberte požadovaný typ dokladu.

montaz

*V případě, že jste zákazník s individuální smlouvou pro distribuci, pak v této funkcionalitě naleznete i Vaše daňové doklady za distribuci energií.

Zobrazení technických informací a dat z měření
1) Po registraci/přihlášení do portálu zvolte tlačítko „Menu“.

k1

 

2) Vyberte funkcionalitu „Smlouvy odběrných míst“.

smlouvy

 

3) Zvolte EAN (odběrné místo) se smlouvou platnou v období, za které chcete informace zobrazit.

Lze také využít vyhledávání v záhlaví funkcionality.

ean

Je nutné dát pozor na smluvní období, pro které chcete data vyhledávat.

smluvniobdobi

4) Zobrazí se vám detail odběrného místa platný pro období vybrané smlouvy.

Najdete zde všechny důležité technické údaje podle typu odběrného místa, u výroben například i hodnotu rezervovaného výkonu.

detail_om

5) Přejděte do „Historie spotřeb“, nebo klikněte na číslo přístroje.

historie

*Součtový profil je fiktivní přístroj prezentující data pro celé odběrné místo (v případě více přístrojů na jednom odběrném místě odpovídá součtu profilových hodnot jednotlivých přístrojů), navíc obsahuje hodinová profilová data z měření.

6) Zvolte přístroj, typ diagramu, období a klikněte na tlačítko „Vyhledat“.
 
7) Zobrazí se data z daného období.

Po scrollování vidíme výčet zobrazených profilů, statistiku a tabulku hodnot.
K posouzení překročení hodnoty rezervovaného výkonu slouží nejvyšší hodnota ve sloupci Činná dodávka přepočtená (kW).

statistika

*Hodnota maxima ve statistice slouží jako odkaz na danou hodnotu do tabulky hodnot.
 

8) Vyhledaná data lze zobrazit také formou grafu

graf

nebo exportovat ve formátu .xlsx.

export

 

Více informací o funkcionalitách portálu

Detailní informace o uvedených funkcionalitách najdete v návodu Distribuce24 – příručka pro zákazníky.  

Registrace

K registraci do Distribuce24 jsou potřeba tři jednoduché kroky a jedno potvrzení v e-mailu.

Co budete potřebovat?

Registrace pro zákazníka

  • Datum narození, pokud se registrujete jako domácnost,
  • IČO v případě, že se registrujete jako firma,
  • EAN/EIC vašeho odběrného místa, Tento identifikátor najdete např. na vaší faktuře.
  • číslo elektroměru/plynoměru, který se musí nacházet na distribučním území EG.D. Číslo elektroměru mají zákazníci s maloodběrem uvedeno na faktuře. Ostatní ho mohou zjistit např. z montážního listu.
     

Registrace pro municipalitu

  • IČO,
  • přístup do datové schránky obce.

 

Přejít k registraci

Máte další otázky? 

Napište nám na e-mail
distribuce24@egd.cz.

Návody k portálu