Přejít k hlavnímu obsahu

Distribuce24: Portál pro obchodníky i zákazníky

Potřebujete s námi něco vyřešit? Distribuce24 vám usnadní práci.

Co vše pomocí portálu vyřešíte?

Jak se registrovat?

K registraci do Distribuce24 jsou potřeba tři jednoduché kroky a jedno potvrzení v e-mailu.
Více informací se dočtete níže na této stránce nebo se můžete rovnou zaregistrovat.

Upozorníme vás na poruchu elektřiny

Pokud dojde na vašem odběrném místě k poruše, dostanete od nás SMS s upozorněním. Budete tak v obraze, že už o poruše víme a snažíme se co nejrychleji obnovit dodávku elektřiny. Jakmile se nám to podaří, pošleme vám další zprávu, abychom vás o tom informovali.  

Zaregistrujte se a dejte nám vědět, na jaká telefonní čísla vám můžeme upozornění zasílat.

Dáme vám vědět o každé plánované odstávce

Pokaždé, když ve vašem odběrném místě naplánujeme odstávku, dostanete SMS, e-mail nebo zprávu do datové schránky. Záleží jen na vás, co si vyberete.

Zaregistrujte se a kontaktní údaje, na které vám dáme o odstávce vědět, můžete spravovat přímo v Distribuci24.

Zašleme vám informace o servisních pracích na vašich odběrných místech

Termíny většiny plánovaných činností na vašich odběrných místech vám zašleme emailem, stejně jako informace o provedení práce.

Zaregistrujte se a nastavte si kontakty, kam chcete tyto informace dostávat.

Vyzvedněte si montážní doklady provedených prací

Po servisní činnosti je vždy vyhotoven doklad o provedené práci včetně základních technických informací o odběrném místě. Nově je možné si tyto doklady stáhnout přímo na portále Distribuce24.

Zaregistrujte se a mějte přehled o činnostech distributora na vašich odběrných místech.

Zobrazte si data z měření

V případě, že máte ve svém odběrném místě nainstalovaný přístroj, který umožňuje průběhové měření spotřeby, v Distribuci24 si můžete zobrazit naměřené údaje.

Tato možnost je dostupná pro typy měření A a B, které obvykle využívají velkoodběratelé nebo výrobci elektřiny.

Rychlé návody po registraci

Přidání kontaktu pro notifikaci
1) Po registraci/přihlášení do portálu zvolte tlačítko „Menu“.

k1

 

2) Vyberte funkcionalitu „Kontakty pro notifikace“.

k2

 

3) Zvolte požadovaný typ notifikace, klikněte na „Přidat“ a vyplňte kontakt, kam budou informace zasílány.

k3

Stažení montážních dokladů provedených prací
1) Po registraci/přihlášení do portálu zvolte tlačítko „Menu“.

k1

 

2) Vyberte funkcionalitu „Přílohy ke stažení“.

prilohy

 

3) Vyberte požadovaný typ dokladu.

montaz

*V případě, že jste zákazník s individuální smlouvou pro distribuci, pak v této funkcionalitě naleznete i Vaše daňové doklady za distribuci energií.

Zobrazení dat z měření
1) Po registraci/přihlášení do portálu zvolte tlačítko „Menu“.

k1

 

2) Vyberte funkcionalitu „Smlouvy odběrných míst“.

smlouvy

 

3) Zvolte EAN (odběrné místo) se smlouvou platnou v období, ve kterém chcete data z měření zobrazit.

Lze také využít vyhledávání v záhlaví funkcionality.

ean

Je nutné dát pozor na smluvní období, pro které chcete data vyhledávat.

smluvniobdobi

 

4) Přejděte do „Historie spotřeb“, nebo klikněte na číslo přístroje.

historie

*Součtový profil je fiktivní přístroj prezentující data pro celé odběrné místo (v případě více přístrojů na jednom odběrném místě odpovídá součtu profilových hodnot jednotlivých přístrojů), navíc obsahuje hodinová profilová data z měření.

5) Zvolte přístroj, typ diagramu, období a klikněte na tlačítko „Vyhledat“.
 
6) Zobrazí se data z daného období.

Po scrollování vidíme výčet zobrazených profilů, statistiku a tabulku hodnot.

statistika

*Hodnota maxima ve statistice slouží jako odkaz na danou hodnotu do tabulky hodnot.
 

7) Vyhledaná data lze zobrazit také formou grafu

graf

nebo exportovat ve formátu .xlsx.

export

 

Více informací o funkcionalitách portálu

Detailní informace o uvedených funkcionalitách najdete v návodu Distribuce24 – příručka pro zákazníky.  

Registrace

K registraci do Distribuce24 jsou potřeba tři jednoduché kroky a jedno potvrzení v e-mailu.

Co budete potřebovat?

Registrace pro zákazníka

  • Datum narození, pokud se registrujete jako domácnost,
  • IČO v případě, že se registrujete jako firma,
  • EAN/EIC vašeho odběrného místa, Tento identifikátor najdete např. na vaší faktuře.
  • číslo elektroměru/plynoměru, který se musí nacházet na distribučním území EG.D. Číslo elektroměru mají zákazníci s maloodběrem uvedeno na faktuře. Ostatní ho mohou zjistit např. z montážního listu.
     

Registrace pro municipalitu

  • IČO,
  • přístup do datové schránky obce.

 

Přejít k registraci

Máte další otázky? 

Napište nám na e-mail
distribuce24@egd.cz.

Návody k portálu