Přejít k hlavnímu obsahu

Potřebujete s námi něco vyřešit?

Máme pro vás návod, jak na to

Když něco neuděláme k vaší spokojenosti a budete mít pocit, že jsme pochybili, můžete postup reklamovat, podat na něj stížnost, případně na pomoc povolat E.ON Ombudsmana. Podívejte se, jak správně postupovat.

  1. 1

    Zákaznická podpora

    Obraťte se na svého dodavatele, nebo v případě distribučního požadavku na Poruchovou službu.

  2. 2

    Opakovaná stížnost

    Pokud se vám nepodaří distribuční požadavek vyřešit, nebo nejste s řešením spokojeni, můžete podat stížnost.

  3. 3

    Ombudsman

    V případě, že nejste spokojeni s řešením v předchozích krocích, můžete kontaktovat Ombudsmana E.ONu.

1
Zákaznická podpora

Pokud chcete reklamovat obchodní požadavek, třeba fakturu za dodávku energií, kontaktujte zákaznickou linku vašeho dodavatele s energiemi, se kterým máte uzavřenou smlouvu o sdružených službách dodávky elektřiny nebo plynu.

V případě reklamace distribučních požadavků, jako je například problém s kvalitou dodávky energií nebo nespokojenost s technickým stavem distribuční soustavy, se obraťte na Poruchovou službu

Kontakt na Poruchovou službu

V případě distribučních požadavků

800 22 55 77

Volejte nonstop a zdarma.

2
Opakovaná stížnost

Pokud jste reklamovali distribuční požadavek a stále nejste spokojeni s jeho vyřízením, máte možnost podat stížnost. Kolegové, kteří se zabývají stížnostmi, všechno znovu zkontrolují a prověří.

Jak podat stížnost
Poštou na adresu:
E.ON Česká republika, s.r.o.
Management stížností
Lidická 36
656 44 Brno

3
Ombudsman

Ombudsman chrání práva všech našich zákazníků. Pokud už jste vyzkoušeli všechno od zákaznické linky až po podání stížnosti, ale pořád si myslíte, že jsme nepostupovali správně, můžete se obrátit ještě na něj.

Ombudsman vaši záležitost znovu přezkoumá. Podívá se nejen na to, jestli všechno proběhlo podle předpisů, ale taky jestli jsme postupovali v souladu s právy zákazníka.

 

Jak na to? Předtím, než kontaktujete ombudsmana se ujistěte, že:

  • Máte za sebou standardní způsob řešení, tedy svou stížnost jste řešili podle všech kroků uvedených výše.
  • Vaše stížnost se týká společností E.ON Česká republika, s.r.o. nebo EG.D, a.s.
  • Vaše podání není ani nebylo předmětem soudního sporu nebo správního řízení.

 

Jak náš ombudsman pracuje

Ombudsman vám potvrdí, že vaši zprávu přijal. Může ale nějakou dobu trvat, než pro vás bude mít řešení. Každou stížnost totiž osobně přezkoumává ve spolupráci s kolegy na příslušných pracovištích. Jeho úkolem je mimo jiné prověřit všechny dokumenty i údaje v informačních systémech, někdy zkoumá okolnosti přímo na místě, o které ve stížnosti jde.

Jakmile svou práci dokončí, ozve se vám s informacemi k čemu dospěl a proč.

Kontakt na Ombudsmanku E.ONu
Korespondenční adresa
Romana Sokolová
E.ON Česká republika, s.r.o.
F. A. Gerstnera 2151/6
370 01 České Budějovice

Jsme rádi za všechny vaše podněty a vždycky se jimi zabýváme.
Jsou pro nás důležité i proto, že se díky nim můžeme zlepšovat.

Zpět nahoru