Máte jiný typ číselníku? Zde najdete informace pro odečet.
Pokud potřebujete provést sami odečet spotřebované elektřiny
Samoodečet je odečet provedený a nahlášený zákazníkem.
Vždy se zapisuje stav měřicího přístroje bez desetinného místa (desetinné místo se nijak nezaokrouhluje – zapisuje se pouze celé číslo a je jedno, co je za desetinnou čárkou).
Samoodečet nesmí být starší než 30 dní. Zákazník může nahlásit samoodečet jako kontrolní kdykoliv v průběhu roku (maximálně 10x za kalendářní rok a navíc samoodečet provedený k poslednímu dni kalendářního roku).
Samoodečty a odhady spotřeby lze použit jen v případě, že v minulých letech již nebyl opakovaně použit odhad nebo samoodečet 3x po sobě. V opačném případě je u nepřístupných míst zákazníkovi zaslána/zanechána výzva s termínem pro provedení reálného odečtu odečítačem. Zákazník je vždy povinen umožnit přístup k měřicímu zařízení.
V případě změny dodavatele můžeme přijmout Váš odečet do 5. pracovního dne od ukončení smlouvy s původním obchodníkem.
Zadejte svůj samoodečet online
Pokud nevyužijete online formulář, můžete odečet také zaslat e-mailem na info@egd.cz nebo přes vašeho dodavatele energií.
Po odeslání samoodečtu vám přijde potvrzení o přijetí požadavku do SMS nebo e-mailu.
Samoodečet bude jako fakturační (periodický) zapsán do našeho systému v případě, kdy nebude proveden reálný odečet odečítačem a zároveň nebude překročen povolený počet odhadů nebo samoodečtů z předchozího období. V ostatních případech bude samoodečet zapsán jako kontrolní nebo zamítnut.