Zapnutí odběrného místa / Změna technických parametrů / Vypnutí odběrného místa
Tuto žádost využijete:
Musí být splněny veškeré podmínky dané smlouvou o připojení a odběrné místo je připraveno k připojení k distribuční soustavě, montáži elektroměru a uvedení zařízení do provozu.
Aby mohl být váš požadavek v pořádku zpracován, je nutné mít uzavřenou smlouvu o sdružených službách s vybraným obchodníkem nebo smlouvu o zajištění služby distribuční soustavy s námi.
Žádost je třeba podat minimálně 25 kalendářních dní předem.
Pro podání využijte:
Vzor vyplnění:
Formulář společně s nezbytnými doklady lze podat:
Na základě vašich doložených dokladů proběhne kontrola údajů a příloh, které musí souhlasit s hodnotami ze smlouvy o připojení (platnost smlouvy, úhrada podílu, dokončení investice ze strany provozovatele distribuční soustavy, doklad o úředním ověření měřících transformátorů proudu / napětí).
Požadavek poté zpracujeme a potvrdíme termín realizace.
V případě, že nedojde k včasnému podání žádosti o novou smlouvu vaším obchodníkem nebo uzavření smlouvy o zajištění služby distribuční soustavy a smlouvy o dodávce elektrické energie pozbývá požadavek platnosti a je potřeba jej podat znovu (po splnění výše uvedených podmínek).
Např. výměna měřících transformátorů či rekonstrukce zařízení v odběrném místě.
Žádost je třeba podat minimálně 25 kalendářních dní předem.
Pro podání využijte:
Vzor vyplnění:
Formulář společně s nezbytnými doklady lze podat:
Na základě vašich doložených dokladů proběhne kontrola údajů a příloh, které musí souhlasit s hodnotami ze smlouvy o připojení (platnost smlouvy, úhrada podílu, dokončení investice ze strany provozovatele distribuční soustavy, doklad o úředním ověření měřících transformátorů proudu / napětí).
Požadavek poté zpracujeme a potvrdíme termín realizace.
Vypnutí stávajícího zařízení připojeného k distribuční soustavě, a to z důvodu prací na zařízení v beznapěťovém stavu (např. pravidelná revize / údržba trafostanice, rekonstrukce, montáž optočlenu či elektrotechnická kontrola).
Aby mohl být váš požadavek v pořádku zpracován, je nutné mít uzavřenou smlouvu o sdružených službách s vybraným obchodníkem nebo smlouvu o zajištění služby distribuční soustavy.
Žádost je třeba podat minimálně 25 kalendářních dní předem.
Pro podání využijte:
Vzory vyplnění:
Formulář společně s nezbytnými doklady lze podat:
Na základě vašich doložených dokladů proběhne kontrola údajů popřípadě příloh, které musí souhlasit se smluvenými hodnotami.
Požadavek poté zpracujeme a potvrdíme termín realizace.
Veškeré požadavky na vypnutí zařízení, které jsou realizovány ze strany provozovatele distribuční soustavy probíhají v pracovní dny od 7:00 do 13:00.
Nestandardní požadavky, tj. mimo uvedenou pracovní dobu lze plánovat / realizovat pouze na základě individuální vzájemné domluvy a za maximální možné součinnosti všech zainteresovaných stran, přičemž vždy musí být zachována nezbytná koordinace požadovaného / naplánovaného termínu vypnutí daného odběrného místa.