Přejít k hlavnímu obsahu

Informování o poruchách

Elektronické upozornění na neplánované poruchy v elektrické síti

Bezproudí v elektrické síti může být plánované nebo neplánované. Předem plánované jsou odstávky elektřiny, o kterých se dozvíte s dostatečným předstihem. Můžete je sledovat přímo na našem webu nebo si skrze naše kanály nastavit upozornění na odstávky pro vaše odběrná místa.

Když elektřina nejede neplánovaně, jedná se o poruchu v elektrické síti. Některé výpadky se týkají jen vašeho odběrného místa a často je zvládnete vyřešit sami. Jiné je potřeba vyřešit v rámci naší distribuční sítě a to už je na nás. 

Abyste byli vždy v obraze, když vám nepůjde elektřina, můžete si kromě odstávek nastavit elektronické upozornění i pro neplánované poruchy. Budete tak vždy okamžitě informováni, jakmile poruchu, která se týká i vašeho odběrného místa, zaevidujeme. Zároveň vám poskytneme informace k aktuálnímu stavu řešení poruchy a předpokládaný čas obnovení dodávky elektřiny. 

Chci dostávat upozornění na poruchy elektřiny

1. Správa kontaktů online

Jakmile zaevidujeme poruchu na vašem odběrném místě, odešleme vám SMS
Stačí si nastavit kontakty, kam budete chtít zprávy zasílat, jednoduše online na našem webu.
 

2. Mobilní aplikace Distribuce

Chcete-li mít informace vždy k dispozici ve vašem telefonu, nainstalujete si naši aplikaci Distribuce
Po instalaci si již sami přidáte svá odběrná místa, pro která budete chtít upozornění na poruchy dostávat ve formě notifikací přímo z aplikace ve vašem mobilu.

Aplikace je k dispozici ve storech pro iOS i Android nebo si ji můžete rovnou stáhnout pomocí QR kódu: 

ma

3. Zákaznický portál

Jakmile zaevidujeme poruchu na vašem odběrném místě, odešleme vám SMS
Stačí se zaregistrovat a přímo v Distribuci24 si nastavit telefonní číslo, na které chcete upozornění na poruchy dostávat.

Po registraci se už můžete přihlašovat přímo na hlavní stránce egd.cz. Vpravo nahoře kliknete na Přihlášení a možnost Zákazníci Distribuce24.

Na co se často ptáte

Co když se přestěhuji a budu chtít službu využívat na novém místě?

Máte několik možností, jak si můžete kontakty k novému místu uložit. Záleží, kde jste si oznamování dříve nastavil.

Přes online formulář si snadno upravíte, k jakému místu budete chtít nově zprávy zasílat.

Do mobilní aplikace si můžete uložit tolik odběrných míst, kolik budete potřebovat. Nemusí to být jenom vaše bydliště, ale například i chata, garáž, dům rodičů a podobně. Když se přestěhujete, původní adresu z aplikace jednoduše odstraníte a uložíte místo ní adresu nového bydliště, u kterého si zvolte zasílání oznámení.

V portálu Distribuce24 si v kontaktech pro notifikace jednoduše přidáte své nové odběrné místo.

Když proběhne demontáž elektroměru nebo změna zákazníka, zruší se automaticky tyto oznámení?

Ano, v portálu Distribuce24 i ve Správě kontaktů online bude oznamování zrušeno.

V mobilní aplikace stačí jednoduše odstranit uložené odběrné místo, pro které již nechcete notifikace dostávat.

Můžu si přidat zasílání oznámení pro své rodiče / jiné členy rodiny?

V portálu Distribuce24 i ve Správě kontaktů online může být pro každé odběrné místo zavedeno více kontaktů k obeznámení.

Mobilní aplikaci Distribuce si do svého mobilního telefonu může stáhnout každý člen rodiny/domácnosti, který chce být informován, a může si uložit tolik odběrných míst, kolik bude potřebovat. 

Co dělat v případě výpadku elektrického proudu u vás doma?

Stáhněte si mobilní aplikaci EG.D Distribuce
  • načtení polohy odběrných míst pomocí GPS
  • notifikace při změně času nízkého tarifu (HDO)
  • notifikace pro plánované odstávky
  • notifikace pro aktuální poruchy elektřiny
  • možnost hlášení závad včetně obrazové přílohy
  • online nahlášení samoodečtu
  • žádost o odplombování online pro odbornou veřejnost
  • nový přehledný design