Přejít k hlavnímu obsahu

Informování o poruchách

Elektronické upozornění na neplánované poruchy v elektrické síti

Bezproudí v elektrické síti může být plánované nebo neplánované. Předem plánované jsou odstávky elektřiny, o kterých se dozvíte s dostatečným předstihem. Můžete je sledovat přímo na našem webu nebo si skrze naše kanály nastavit upozornění na odstávky pro vaše odběrná místa.

Když elektřina nejede neplánovaně, jedná se o poruchu v elektrické síti. Některé výpadky se týkají jen vašeho odběrného místa a často je zvládnete vyřešit sami. Jiné je potřeba vyřešit v rámci naší distribuční sítě a to už je na nás. 

Abyste byli vždy v obraze, když vám nepůjde elektřina, můžete si kromě odstávek nastavit elektronické upozornění i pro neplánované poruchy. Budete tak vždy okamžitě informováni, jakmile poruchu, která se týká i vašeho odběrného místa, zaevidujeme. Zároveň vám poskytneme informace k aktuálnímu stavu řešení poruchy a předpokládaný čas obnovení dodávky elektřiny. 

Chci dostávat upozornění na poruchy elektřiny

1. Mobilní aplikace Distribuce

Chcete-li mít informace vždy k dispozici ve vašem telefonu, nainstalujete si naši aplikaci Distribuce
Po instalaci si již sami přidáte svá odběrná místa, pro která budete chtít upozornění na poruchy dostávat ve formě notifikací přímo z aplikace ve vašem mobilu.

Aplikace je k dispozici ve storech pro iOS i Android nebo si ji můžete rovnou stáhnout pomocí QR kódu: 

ma

2. Zákaznický portál

Jakmile zaevidujeme poruchu na vašem odběrném místě, odešleme Vám SMS
Stačí se zaregistrovat a přímo v Distribuci24 si nastavit telefonní číslo, na které chcete upozornění na poruchy dostávat.

Po registraci se už můžete přihlašovat přímo na hlavní stránce egd.cz. Vpravo nahoře kliknete na Přihlášení a možnost Zákazníci Distribuce24.

Na co se často ptáte

Co když se přestěhuji a budu chtít službu využívat na novém místě?

Do mobilní aplikace si můžete uložit tolik odběrných míst, kolik budete potřebovat. Nemusí to být jenom vaše bydliště, ale například i chata, garáž, dům rodičů a podobně. Když se přestěhujete, původní adresu z aplikace jednoduše odstraníte a uložíte místo ní adresu nového bydliště. 

V portálu Distribuce24 si v kontaktech pro notifikace jednoduše přidáte své nové odběrné místo.

Když proběhne demontáž elektroměru nebo změna zákazníka, zruší se automaticky tyto oznámení?

Ano, v portálu Distribuce24 bude oznamování zrušeno.

V mobilní aplikace stačí jednoduše odstranit uložené odběrné místo, pro které již nechcete notifikace dostávat.

Můžu si přidat zasílání oznámení pro své rodiče / jiné členy rodiny?

V portálu Distribuce24 může být pro každé odběrné místo zavedeno více kontaktů k obeznámení.

Mobilní aplikaci Distribuce si do svého mobilního telefonu může stáhnout každý člen rodiny/domácnosti, který chce být informován, a může si uložit tolik odběrných míst, kolik bude potřebovat.