Distribuční společnost EG.D, člen skupiny E.ON, sjednocuje způsob, jakým bude na celém svém distribučním území oznamovat plánované odstávky dodávek elektrické energie. V jižních Čechách, na Pelhřimovsku, Jihlavsku a Třebíčsku zákazníci ještě v tomto roce vídali vylepované plakátky s oznámením v místě, kterého se odstávka týkala. Od 1. září plakátky nahradí elektronické oznamování pomocí SMS nebo e-mailu.
„Díky moderním technologiím máme možnost informovat zákazníky o odstávkách rychleji a pohodlněji a zaručit jim, že informaci dostanou vždy a včas. Ačkoliv jsme se snažili, u plakátování to zajistit nikdy na sto procent nešlo, protože vždy existovala možnost, že plakátek někdo strhne nebo poškodí,“ vysvětluje Petr Jírovec, hlavní technik řízení provozu a údržby distribuční sítě společnosti EG.D. „Nejedná se o novinku. Na zbytku našeho distribučního území už tento systém funguje a vzhledem k tomu, že vidíme, že se osvědčil, rozhodli jsme se sjednotit způsob oznamování plánovaných odstávek pro celé naše distribuční území včetně jižních Čech, Pelhřimovska, Jihlavska a Třebíčska,“ doplňuje.
Společnost EG.D přitom zvolila tu nejjednodušší, nejrychlejší a nejekologičtější možnost, jakou je elektronické oznámení. Nic to ale nemění na tom, že o každé plánované odstávce dá zákazníkům vědět alespoň 15 dní dopředu tak, jak jí ukládá energetický zákon.
Více informací se dočtete v tiskové zprávě.